9.2.2012

מכירות או לא להיות

כל כך הרבה הודעות על מכירות מיוחדות שמתקיימות בסופ"ש האחרון, וכל כך מעט זמן וכסף לבזבז עליהן. מבין ערימות המיילים וההזמנות בפייסבוק תפסו את העין שלי שלוש מכירות שוות במיוחד, אז החלטתי לשתף אתכן(ללא כל מטרת רווח נראת לעין, מלבד זכות הציבור לדעת).
המכירה הראשונה שייכת למותג שומייקר, מעצבים נעליים ישראליות אמיתיות. ליבי שייך מזמן אל המותג, עת התאהבתי בנעליים שלימים הפכו לנעלי החתונה שלי. אז פרטים לגבי המכירה: שומייקר מציעים למכירה זוגות משלוש העונות האחרונות. במכירה תוכלו למצוא נעליים, סנדלים ומגפיים ב300-490 ש"ח. המכירה תימשך 33 ימים, תחל מחר, ה10.2 ותסתיים ב13.3. לפרטים נוספים ניתן להציץ בפייסבוק של השומייקריות, יש שם אלבום שלם של נעליים שיככבו במכירה.
נעלי החתונה שלי. כמה יפות, ככה נוחות, עכשיו ב350 ש"ח בלבד(במקום ה800 שאני שילמתי)

נקסט. המכירה הבאה שאני רוצה לידע אתכן עליה היא המכירה של שלי דהרי. יש ברשותי שרשרת אחת בלבד שלה, אבל היא גורפת כל כך הרבה מחמאות וכל כך שימושית לי שמרגיש שיש לי עשרות תכשיטים שלה. כבר הרבה זמן שאני חושקת בשרשרת חדשה שלה, אבל אף פעם לא יוצא לי להגיע למתחם נגה המרוחק. גם בסופ"ש הזה לא. אבל אולי לכם כן יצא... המכירה מתקיימת בסטודיו של שלי במתחם נגה היום ומחר. לפרטים נוספים ניתן להציץ באירוע בפייסבוק.

אחרונה וחביבה, מכירה של בחורה חמודה וחייכנית שיצא לי להכיר מעט. יפעת מייבאת את הפריטים בעצמה מקוריאה ובוחרת אותם אחד אחד(ממה שיצא לי לשמוע, הפריטים מקוריאה איכותיים משמעותית לעומת הפריטים שמגיעים אלינו מסין באדיבות קאלה). צירפתי כמה תמונות של הבגדים להתרשמות. גם במקרה הזה, כדאי להיכנס לאירוע בפייסבוק ולקבל פרטים נוספים. אם אתן מבקרות שם, אחלו ליפעת מזל טוב, היא מתחתנת עוד שבועיים בדיוק :)


סופ"ש נעים ורווי מציאות לכולם!

תגובה 1:

Oksana אמר/ה...

זה הפוסט ממש מפתה ללכך לבזבז כסף :) יפעת היא ממש חמודה ויש טעם טוב