19.2.2012

עדכון גניבה

הבטחתי לעדכן והריני מעדכן. למי שפספס/ה את הפוסט הקודם, אפשר להציץ כאן.

ברביעי בערב, בתוך 12 שעות מרגע הפניה, חזרו אליי במייל מפייסבוק והודיעו שבשלב הראשון התמונה הוסרה ובהמשך לאחר בחינה עמוקה יותר יתכן וינקטו צעדים נוספים. נכנסתי שוב לפרופיל ההוא ואכן התמונה הוסרה ממנו. היום הפרופיל כבר לא קיים, יתכן שנחסם על ידי פייסבוק.

תהיתי ברביעי בערב האם לשלוח הודעה פרטית אל הפרופיל ההוא ולהסביר/לעדכן שמה שהם עשו לא בסדר ושלא גונבים ככה תמונות של אחרים. עומר אמר שאין טעם וסביר להניח שהם פשוט מצאו את התמונה דרך חיפוש בגוגל והעתיקו אותה.

התגובות בפייסבוק וכאן בבלוג דיברו על כמה זה הזוי וקצת מלחיץ וקריפי, אבל אני מניחה שאלו חלק מ"סכנות המקצוע", או התחביב במקרה שלי. אני לא חושבת שיש דרך למנוע העתקות ושימוש לא ראוי בתוכן, אז צריך להחליט שחיים בשלום עם הידיעה הזו וזהו. הסיבה שספציפית ההעתקה הזו היתה מעט יותר מטרידה מסתם העתקת התמונה לאתר אחר, היא שכאן התמונה שימשה כתמונת פרופיל לאדם שהוא לא אני, וזה כבר באמת הזוי.

אז זהו, הפרשיה הסתיימה.

נ.ב
מאחר והסופ"ש האחרון היה כל כך קפוא, האאוטפיט העיקרי שלי כלל פיג'מה, 2 זוגות גרביים ושמיכי פליז מחממת. מקווה להספיק לצלם אאוטפיט השבוע כהשלמה.

שבוע טוב!

אין תגובות: